Radnička cesta 39

10000, Zagreb

uciliste@orsusgrupa.hr

Kontaktirajte nas

0800 99 38

01 222 7080

Internet marketing i brendiranje

Internet marketing i brendiranje omogućuju tvrtkama da dosegnu ciljano tržište i povećaju prepoznatljivost svog brenda. Stjecanje ove kvalifikacije omogućuje stručnjacima da razumiju i primjenjuju različite tehnike digitalnog marketinga, poput oglašavanja na društvenim medijima, e-mail marketinga i drugih. Također, stručnjaci s ovom kvalifikacijom mogu naučiti kako uspješno kreirati marketinške strategije koje će doprinijeti povećanju prometa i prodaje. Brendiranje je također važan dio internet marketinga. Stjecanje djelomične kvalifikacije u brendiranju omogućuje stručnjacima da nauče kako kreirati prepoznatljive i privlačne brendove, razvijati marketinške kampanje koje će podići svijest o brendu i stvoriti lojalne korisnike. U ORSUS učilištu provodimo besplatno stjecanje djelomične kvalifikacije Internet marketing i brendiranje uz vaučer HZZ-a!

HZZ VAUČER!

Prvi korak:
-zatražite ponudu (uciliste@orsusgrupa.hr) koja vam je potrebna kako biste podnijeli zahtjev HZZ-u.

Ponuda nije obvezujuća i služi isključivo kako biste se prijavili za korištenje vaučera na stranici HZZ-a.

Drugi korak:
– aplicirajte ponudu u sustav na web stranici vauceri.hzz.hr

Program obrazovanja  održava se u prostorijama ORSUS učilišta, Radnička cesta 39, Zagreb, a putem on-line nastave u realnom vremenu dostupan je polaznicima iz cijele Hrvatske.

Uvjeti/Dokumenti potrebni za upis (preslike):

  • svjedodžba minimalno završene srednje škole četverogodišnjeg trajanja
  • rodni list
  • osobna iskaznica

Po završetku programa polaznik će:

  • razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  • odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  • pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  • izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  • pratiti učinak oglašavanja
  • stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite
  • proizvode/usluge
  • pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj
    komunikaciji
  • voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
    samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i
    prezentacija

Budi siguran u svoje znanje!