Internet marketing i brendiranje omogućuju tvrtkama da dosegnu ciljano tržište i povećaju prepoznatljivost svog brenda. Stjecanje ove kvalifikacije omogućuje stručnjacima da razumiju i primjenjuju različite tehnike digitalnog marketinga, poput oglašavanja na društvenim medijima, e-mail marketinga i drugih. Također, stručnjaci s ovom kvalifikacijom mogu naučiti kako uspješno kreirati marketinške strategije koje će doprinijeti povećanju prometa i prodaje. Brendiranje je također važan dio internet marketinga. Stjecanje djelomične kvalifikacije u brendiranju omogućuje stručnjacima da nauče kako kreirati prepoznatljive i privlačne brendove, razvijati marketinške kampanje koje će podići svijest o brendu i stvoriti lojalne korisnike. U ORSUS učilištu provodimo besplatno stjecanje djelomične kvalifikacije Internet marketing i brendiranje uz vaučer HZZ-a!
HZZ VAUČER!
Prvi korak:
-zatražite ponudu (uciliste@orsusgrupa.hr) koja vam je potrebna kako biste podnijeli zahtjev HZZ-u.
Ponuda nije obvezujuća i služi isključivo kako biste se prijavili za korištenje vaučera na stranici HZZ-a.
Drugi korak:
– aplicirajte ponudu u sustav na web stranici vauceri.hzz.hr
Program obrazovanja održava se u prostorijama ORSUS učilišta, Radnička cesta 39, Zagreb, a putem on-line nastave u realnom vremenu dostupan je polaznicima iz cijele Hrvatske.
Uvjeti/Dokumenti potrebni za upis (preslike):
- svjedodžba minimalno završene srednje škole četverogodišnjeg trajanja
- rodni list
- osobna iskaznica
Po završetku programa polaznik će:
- razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
- odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
- pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
- izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
- pratiti učinak oglašavanja
- stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite
- proizvode/usluge
- pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj
komunikaciji - voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i
prezentacija