Opis programa:
Internet marketing i brendiranje omogućuje tvrtkama da dosegnu ciljano tržište i povećaju prepoznatljivost svog brenda. Stjecanje navedene kvalifikacije omogućuje polaznicima da razumiju i primjenjuju različite tehnike digitalnog marketinga, kao što je oglašavanje na društvenim medijima, e-mail marketing i druge. Brendiranje kao važan dio internet marketinga omogućuje stručnjacima da nauče kako kreirati prepoznatljive i privlačne brendove, razvijati marketinške kampanje koje će podići svijest o brendu i stvoriti lojalne korisnike.
Trajanje programa:
225 sati
Teorija i praktični dio nastave se provode online u realnom vremenu
Uvjeti/dokumenti potrebni za upis:
Svjedodžba o minimalno završenoj srednjoj četverogodišnjoj školi
Rodni list
Osobna iskaznica
Životopis
Cijena programa:
Redovna cijena programa je 544,83€
Kompetencije koje stječe polaznik:
Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
Odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
Izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
Pratiti učinak oglašavanja
Stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
Pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
Nakon položenog ispita polaznik dobiva Uvjerenje koje se upisuje u radnu knjižicu