Radionica komunikacijskih vještina Poslovna komunikacija i bonton
Usavršite svoje komunikacijske vještine i naučite jasno, profesionalno i asertivno komunicirati, uz ovladavanje pravilima poslovnog bontona.
Zašto razvijati komunikacijske vještine?
U svakodnevnom poslovanju, način na koji komuniciramo često je presudan za kvalitetu odnosa, timsku učinkovitost i uspjeh projekata.
Razvijene komunikacijske vještine jačaju profesionalne odnose i omogućuju bolju suradnju među kolegama. Pomažu nam da jasnije izrazimo svoje potrebe, ali i da učinkovitije slušamo druge, što je vrlo bitno u rješavanju nesuglasica i izbjegavanju konflikata.
Osim toga, kvalitetna komunikacija temelj je uspješnog vođenja timova, delegiranja zadataka i stvaranja radnog okruženja u kojem vlada međusobno povjerenje.
Program radionice

Komunikacija kao proces (osnove)
Uvod u osnovne elemente komunikacije – što sve čini uspješnu razmjenu poruka i kako prepoznati prepreke (šumove) u poslovnoj komunikaciji.

Verbalna i neverbalna komunikacija
Razumijevanje važnosti jezika, tona i jasnoće poruke, uz osvještavanje govora tijela, pogleda i prostora u različitim poslovnim situacijama.

Stilovi izražavanja
Upoznajte razliku između asertivnog, agresivnog, pasivnog i pasivno-agresivnog stila komunikacije i saznajte kako oni utječu na odnose i timsku dinamiku.

Asertivnost kao temelj učinkovitog komuniciranja
Naučite kako jasno izraziti svoje mišljenje i potrebe uz poštovanje drugih, kroz konkretne modele i praktične vježbe.

Davanje i primanje povratne informacije
Razvijanje vještine konstruktivne povratne informacije pomoću GTD, Zvijezda i Dijamant modela.

Delegiranje kao oblik komunikacije
Kako jasno i učinkovito prenijeti zadatke, postaviti očekivanja i održati povjerenje, osobito u digitalnom okruženju.

Uloga aktivnog slušanja i komunikacija na daljinu
Tehnike za održavanje angažiranosti i povezanosti u online timovima, uz aktivno slušanje i strukturirane virtualne sastanke.

Refleksija
Samoprocjena komunikacijskih vještina i plan osobnog razvoja – što želite promijeniti, unaprijediti i odmah primijeniti u svom radnom okruženju.

Pitanja i završetak
Završna diskusija, odgovori na individualna pitanja i osvrt na ključne lekcije iz radionice.
*žutom bojom označeni moduli uključuju praktični rad
Broj mjesta je ograničen – rezervirajte svoje mjesto na vrijeme!
Cijena radionice
UŠTEDA 50 EUR
REDOVNA CIJENA 249 EUR
RANA UPLATA 199 EUR
- 6 sati edukacije
- Potvrda o sudjelovanju
- Edukacijski materijali
- Individualni feedback
- Networking i Q&A
Predavačica

Ana Pia Pušić
Ana Pia Pušić, s više od deset godina rukovodećeg iskustva u industrijama FMCG-a, ljepote i mode, profilirala se kao stručnjakinja u području retaila i marketinga, s naglaskom na razumijevanje potrošača, izgradnju brendova i strateško tržišno pozicioniranje.
Vodila je više od 20 visokobudžetnih projekata, upravljala međunarodnim i internim timovima te surađivala s nekima od najvećih globalnih brendova. Svoje bogato iskustvo temelji na stvarnim tržišnim potrebama i rezultatima, a znanje koje prenosi uvijek je primjenjivo, konkretno i utemeljeno na praksi.
Leadership vještine dodatno je razvila kroz specijalizirani Leadership MBA program unutar REWE grupe, gdje je stekla konkretna znanja iz strateškog vođenja, organizacijskog razvoja i timske dinamike u kompleksnim organizacijama. Ta je znanja primjenjivala u svakodnevnom radu s interdisciplinarnim timovima i na konkretnim projektima.
Posebno je zanima spoj tržišne strategije i kreativnosti, a kroz predavanja voli povezivati teoriju s realnim izazovima tržišta. Fokus joj je na razvoju razmišljanja, zato polaznicima želi prenijeti znanje koje neće ostati u skriptama, već će ga moći primijeniti sutra. Na stvarnim projektima, u stvarnim timovima, s konkretnim rezultatima.
Kome je radionica namjenjena?

Voditelji timova i menadžeri
Osobe koje žele unaprijediti komunikaciju unutar tima, jasno delegirati zadatke i efikasnije voditi poslovne sastanke.

Stručnjaci u kontaktu s klijentima
Svi koji svakodnevno komuniciraju s kupcima, partnerima ili korisnicima i žele razviti profesionalan, jasan i samouvjeren nastup.

Zaposlenici koji žele napredovati
Zaposlenici koji žele poboljšati međuljudsku komunikaciju, steći sigurnost u izražavanju i povećati profesionalnu učinkovitost.
Ana Pia jako lijepo zna prenijeti svoje znanje, odmjerena je, osjeti se da ima iskustvo, odlično balansira sa svim karakterima i strpljiva je. Odgovara mi Anin pristup, temeljitost i koliko je realna u očekivanjima od polaznika. Jako lijepo potiče ono što imaš u sebi, isto tako odmjereno kaže na što još obratiti pažnju. Za mene je ovo bilo jako vrijedno iskustvo i dobila sam više od onoga što sam inicijalno zamišljala.
Fenomenalna voditeljica! Sve pohvale Ani i njenom načinu predavanja. Tjekom cijele edukacije se trudila na najbolji način prenijeti znanje, pristupačna i zanimljiva osoba. Osjecala sam se podržano i viđeno kroz proces!
Izuzetno korisna edukacija s obzirom da će nam to znanje pomoći i privatno i poslovno. Lekcije su sveobuhvatne i dobro koncipirane uz stručno vodstvo koje nam je Ana pružila.
Nakon 15 godina rada u korporaciji i velikog broja međunarodnih edukacija, rijetko što me impresionira, ali Ana Pia svojom profesionalnošću, jednostavnosti i toplotom me oduševila. Izuzetno profesionalna a s druge strane čovječna i podržavajuća. Poticala nas je od samog početka na interakciju i aktivnosti. Izuzetno razumljivo, prihvatljivo i od strane početnika i nekoga tko želi proširiti znanja.
Isporuka i podrška koje sam dobila, neprocijenjivi su. Hvala, Ana Pia.
Ana je super voditeljica i same pohvale za nju. Jako inteligentna i na jednostavan način prenosi nam puno znanja i iskustva. Unatoč brojnim privatnim i poslovnim obvezama nisam izostala ni sa jednog predavanja upravo zbog te zanimljivosti. Preporučila bi svima Anino predavanje jer je stvarno odlično i zanimljivo. Baš sam uživala i naučila puno toga uz Anu. Sve pohvale!
Ana je stvarno fenomenalan predavač! Radionica je bila super korisna, atmosfera opuštena i svaki segment je objašnjen kroz primjer iz stvarnog života. Čak i dosadni zakoni postanu zanimljivi kad Ana objašnjava. Stvarno jedno korisno i ugodno iskustvo. Opuštena atmosfera u kojoj sam se osjećala slobodno pitati i dijeliti svoja razmišljanja. Definitivno preporučujem svima!
Ana Pia mi je otvorila potpuno novi pogled na marketing o kojem prije upisa nisam znala ništa. Predavanja su uvijek bila jako zanimljiva sa pregršt primjera iz prakse. Odličan predavač, divno iskustvo, naučila sam stvarno puno.
Sve pohvale!
Ana Pia je vrlo simpatična i draga osoba. Ima izvanredne sposobnosti za objašnjavanje i prenošenje sadržaja te je uvijek bila dostupna kad god sam imala pitanja. Cjelokupan sadržaj ostavio je snažan dojam na mene, jer se dosad nisam susrela s marketingom na ovakav način. Sve je bilo logično strukturirano i išlo u dobrom smjeru. Meni je sve odgovaralo i ne bih ništa mijenjala.
Dobila sam uz Anu puno zanimljivih tema i obradila puno stvari o kojima nisam ni razmisljala prije, a itekako su korisne.
Preporučila bih svakome tko jednog dana želi otvarati nešto svoje ili se poboljšati u trenutnom poslu ukoliko se veže s marketingom. Ukoliko je Vaša struka daleko od ove opet mislim da ce se pronaci korisnih savjeta primjenjivih i u životu privatno.
Sve preporuke!