Radionica komunikacijskih vještina Poslovna komunikacija i bonton
Usavršite svoje komunikacijske vještine i naučite jasno, profesionalno i asertivno komunicirati, uz ovladavanje pravilima poslovnog bontona.
Zašto razvijati komunikacijske vještine?
U svakodnevnom poslovanju, način na koji komuniciramo često je presudan za kvalitetu odnosa, timsku učinkovitost i uspjeh projekata.
Razvijene komunikacijske vještine jačaju profesionalne odnose i omogućuju bolju suradnju među kolegama. Pomažu nam da jasnije izrazimo svoje potrebe, ali i da učinkovitije slušamo druge, što je vrlo bitno u rješavanju nesuglasica i izbjegavanju konflikata.
Osim toga, kvalitetna komunikacija temelj je uspješnog vođenja timova, delegiranja zadataka i stvaranja radnog okruženja u kojem vlada međusobno povjerenje.
Program radionice

Komunikacija kao proces (osnove)
Uvod u osnovne elemente komunikacije – što sve čini uspješnu razmjenu poruka i kako prepoznati prepreke (šumove) u poslovnoj komunikaciji.

Verbalna i neverbalna komunikacija
Razumijevanje važnosti jezika, tona i jasnoće poruke, uz osvještavanje govora tijela, pogleda i prostora u različitim poslovnim situacijama.

Stilovi izražavanja
Upoznajte razliku između asertivnog, agresivnog, pasivnog i pasivno-agresivnog stila komunikacije i saznajte kako oni utječu na odnose i timsku dinamiku.

Asertivnost kao temelj učinkovitog komuniciranja
Naučite kako jasno izraziti svoje mišljenje i potrebe uz poštovanje drugih, kroz konkretne modele i praktične vježbe.

Davanje i primanje povratne informacije
Razvijanje vještine konstruktivne povratne informacije pomoću GTD, Zvijezda i Dijamant modela.

Delegiranje kao oblik komunikacije
Kako jasno i učinkovito prenijeti zadatke, postaviti očekivanja i održati povjerenje, osobito u digitalnom okruženju.

Uloga aktivnog slušanja i komunikacija na daljinu
Tehnike za održavanje angažiranosti i povezanosti u online timovima, uz aktivno slušanje i strukturirane virtualne sastanke.

Refleksija
Samoprocjena komunikacijskih vještina i plan osobnog razvoja – što želim promijeniti, unaprijediti i odmah primijeniti u svom radnom okruženju.

Pitanja i završetak
Završna diskusija, odgovori na individualna pitanja i osvrt na ključne lekcije iz radionice.
Uvod u osnovne elemente komunikacije – što sve čini uspješnu razmjenu poruka i kako prepoznati prepreke (šumove) u poslovnoj komunikaciji.
Razumijevanje važnosti jezika, tona i jasnoće poruke, uz osvještavanje govora tijela, pogleda i prostora u različitim poslovnim situacijama.
Upoznajte razliku između asertivnog, agresivnog, pasivnog i pasivno-agresivnog stila komunikacije i saznajte kako oni utječu na odnose i timsku dinamiku.
Naučite kako jasno izraziti svoje mišljenje i potrebe uz poštovanje drugih, kroz konkretne modele i praktične vježbe.
Razvijanje vještine konstruktivne povratne informacije pomoću GTD, Zvijezda i Dijamant modela.
Kako jasno i učinkovito prenijeti zadatke, postaviti očekivanja i održati povjerenje, osobito u digitalnom okruženju.
Tehnike za održavanje angažiranosti i povezanosti u online timovima, uz aktivno slušanje i strukturirane virtualne sastanke.
Samoprocjena komunikacijskih vještina i plan osobnog razvoja – što želim promijeniti, unaprijediti i odmah primijeniti u svom radnom okruženju.
Završna diskusija, odgovori na individualna pitanja i osvrt na ključne lekcije iz radionice.
*žutom bojom označeni moduli uključuju praktični rad
Broj mjesta je ograničen – rezervirajte svoje mjesto na vrijeme!
Cijena radionice
UŠTEDA 50 EUR
REDOVNA CIJENA 249 EUR
RANA UPLATA 199 EUR
- 6 sati edukacije
- Potvrda o sudjelovanju
- Edukacijski materijali
- Individualni feedback
- Networking i Q&A
Predavačica

Ana Pia Pušić
Ana Pia Pušić, s više od deset godina rukovodećeg iskustva u industrijama FMCG-a, ljepote i mode, profilirala se kao stručnjakinja u području retaila i marketinga, s naglaskom na razumijevanje potrošača, izgradnju brendova i strateško tržišno pozicioniranje.
Vodila je više od 20 visokobudžetnih projekata, upravljala međunarodnim i internim timovima te surađivala s nekima od najvećih globalnih brendova. Svoje bogato iskustvo temelji na stvarnim tržišnim potrebama i rezultatima, a znanje koje prenosi uvijek je primjenjivo, konkretno i utemeljeno na praksi.
Leadership vještine dodatno je razvila kroz specijalizirani Leadership MBA program unutar REWE grupe, gdje je stekla konkretna znanja iz strateškog vođenja, organizacijskog razvoja i timske dinamike u kompleksnim organizacijama. Ta je znanja primjenjivala u svakodnevnom radu s interdisciplinarnim timovima i na konkretnim projektima.
Posebno je zanima spoj tržišne strategije i kreativnosti, a kroz predavanja voli povezivati teoriju s realnim izazovima tržišta. Fokus joj je na razvoju razmišljanja, zato polaznicima želi prenijeti znanje koje neće ostati u skriptama, već će ga moći primijeniti sutra. Na stvarnim projektima, u stvarnim timovima, s konkretnim rezultatima.
Kome je radionica namjenjena?

Voditelji timova i menadžeri
Osobe koje žele unaprijediti komunikaciju unutar tima, jasno delegirati zadatke i efikasnije voditi poslovne sastanke.

Stručnjaci u kontaktu s klijentima
Svi koji svakodnevno komuniciraju s kupcima, partnerima ili korisnicima i žele razviti profesionalan, jasan i samouvjeren nastup.

Zaposlenici koji žele napredovati
Zaposlenici koji žele poboljšati međuljudsku komunikaciju, steći sigurnost u izražavanju i povećati profesionalnu učinkovitost.