Iskustveni marketing u eri povjerenja
Kako komunikacija oblikuje doživljaj brenda
10.10.2025.

U vremenu kada potrošači više ne vjeruju oglasima nego iskustvima, brendovi koji žele opstati moraju stvarati osjećaj, a ne samo poruku. Upravo tu na scenu stupa iskustveni marketing. Strategija koja koristi emocije, događaje i dvosmjernu komunikaciju kako bi stvorila stvarnu povezanost s publikom.
U središtu svakog iskustvenog pristupa nalazi se komunikacija, način na koji brend razgovara sa svojom publikom. No, iskustvo brenda ne oblikuju samo marketinške kampanje, reklama ili slogan, već svaki dodirni trenutak:

Dobra komunikacija nema samo svrhu informirati nego povezati. Kada je poruka autentična, dosljedna i emocionalno inteligentna, potrošač ne osjeća da mu se nešto prodaje, već da ga brend razumije. A upravo taj osjećaj razumijevanja pretvara kupce u lojalne ambasadore.

S druge strane, generička i hladna komunikacija, koliko god vizualno atraktivna bila, ne stvara trajni dojam. U iskustvenom marketingu zato je važno da poruka ne stane na opisu, ona mora probuditi emociju, aktivirati sudjelovanje i ostaviti trag. Pogotovo danas u digitalnom dobu, gdje su korisnici izloženi tisućama poruka dnevno, istinski iskočiti mogu samo oni brendovi koji znaju komunicirati iskustvo, a ne samo proizvod. Ljudi više ne reagiraju na “mi smo najbolji”, nego na “evo kako ti možemo pomoći, inspirirati te ili učiniti tvoj dan boljim”.
Upravo zato, u Orsus Učilištu uveli smo verificirani program Iskustvenog marketinga, u kojem ćete naučiti kako komunicirati autentično, povezati brend, emociju i korisničko iskustvo u jedinstvenu cjelinu koja stvara lojalnost i povećava vrijednost svakog kontakta. Prijave uskoro kreću zato budite među prvima koji će iskustvo pretvoriti u najjaču marketinšku prednost.

O autorici






