Radionica komunikacijskih vještina Poslovna komunikacija i bonton

Usavršite svoje komunikacijske vještine i naučite jasno, profesionalno i asertivno komunicirati, uz ovladavanje pravilima poslovnog bontona.

Zašto razvijati komunikacijske vještine?

U svakodnevnom poslovanju, način na koji komuniciramo često je presudan za kvalitetu odnosa, timsku učinkovitost i uspjeh projekata.

Razvijene komunikacijske vještine jačaju profesionalne odnose i omogućuju bolju suradnju među kolegama. Pomažu nam da jasnije izrazimo svoje potrebe, ali i da učinkovitije slušamo druge, što je vrlo bitno u rješavanju nesuglasica i izbjegavanju konflikata.

Osim toga, kvalitetna komunikacija temelj je uspješnog vođenja timova, delegiranja zadataka i stvaranja radnog okruženja u kojem vlada međusobno povjerenje.

Program radionice

Radionica komunikacijskih vještina​ 1

Komunikacija kao proces (osnove)

Uvod u osnovne elemente komunikacije – što sve čini uspješnu razmjenu poruka i kako prepoznati prepreke (šumove) u poslovnoj komunikaciji.

Radionica komunikacijskih vještina​ 2

Verbalna i neverbalna komunikacija

Razumijevanje važnosti jezika, tona i jasnoće poruke, uz osvještavanje govora tijela, pogleda i prostora u različitim poslovnim situacijama.

Radionica komunikacijskih vještina​ 3

Stilovi izražavanja

Upoznajte razliku između asertivnog, agresivnog, pasivnog i pasivno-agresivnog stila komunikacije i saznajte kako oni utječu na odnose i timsku dinamiku.

Radionica komunikacijskih vještina​ 4

Asertivnost kao temelj učinkovitog komuniciranja

Naučite kako jasno izraziti svoje mišljenje i potrebe uz poštovanje drugih, kroz konkretne modele i praktične vježbe.

Radionica komunikacijskih vještina​ 5

Davanje i primanje povratne informacije

Razvijanje vještine konstruktivne povratne informacije pomoću GTD, Zvijezda i Dijamant modela.

Radionica komunikacijskih vještina​ 6

Delegiranje kao oblik komunikacije

Kako jasno i učinkovito prenijeti zadatke, postaviti očekivanja i održati povjerenje, osobito u digitalnom okruženju.

Radionica komunikacijskih vještina​ 7

Uloga aktivnog slušanja i komunikacija na daljinu

Tehnike za održavanje angažiranosti i povezanosti u online timovima, uz aktivno slušanje i strukturirane virtualne sastanke.

Radionica komunikacijskih vještina​ 8

Refleksija

Samoprocjena komunikacijskih vještina i plan osobnog razvoja – što želim promijeniti, unaprijediti i odmah primijeniti u svom radnom okruženju.

Radionica komunikacijskih vještina​ 9

Pitanja i završetak

Završna diskusija, odgovori na individualna pitanja i osvrt na ključne lekcije iz radionice.

*žutom bojom označeni moduli uključuju praktični rad

Broj mjesta je ograničen – rezervirajte svoje mjesto na vrijeme!

    Cijena radionice

    UŠTEDA 50 EUR

    REDOVNA CIJENA 249 EUR

    RANA UPLATA 199 EUR

    • 6 sati edukacije
    • Potvrda o sudjelovanju
    • Edukacijski materijali
    • Individualni feedback
    • Networking i Q&A

    Predavačica

    Radionica komunikacijskih vještina​ 10

    Ana Pia Pušić

    Ana Pia Pušić, s više od deset godina rukovodećeg iskustva u industrijama FMCG-a, ljepote i mode, profilirala se kao stručnjakinja u području retaila i marketinga, s naglaskom na razumijevanje potrošača, izgradnju brendova i strateško tržišno pozicioniranje.

    Vodila je više od 20 visokobudžetnih projekata, upravljala međunarodnim i internim timovima te surađivala s nekima od najvećih globalnih brendova. Svoje bogato iskustvo temelji na stvarnim tržišnim potrebama i rezultatima, a znanje koje prenosi uvijek je primjenjivo, konkretno i utemeljeno na praksi.

    Leadership vještine dodatno je razvila kroz specijalizirani Leadership MBA program unutar REWE grupe, gdje je stekla konkretna znanja iz strateškog vođenja, organizacijskog razvoja i timske dinamike u kompleksnim organizacijama. Ta je znanja primjenjivala u svakodnevnom radu s interdisciplinarnim timovima i na konkretnim projektima.

    Posebno je zanima spoj tržišne strategije i kreativnosti, a kroz predavanja voli povezivati teoriju s realnim izazovima tržišta. Fokus joj je na razvoju razmišljanja, zato polaznicima želi prenijeti znanje koje neće ostati u skriptama, već će ga moći primijeniti sutra. Na stvarnim projektima, u stvarnim timovima, s konkretnim rezultatima.

    Kome je radionica namjenjena?

    Radionica komunikacijskih vještina​ 11

    Voditelji timova i menadžeri

    Osobe koje žele unaprijediti komunikaciju unutar tima, jasno delegirati zadatke i efikasnije voditi poslovne sastanke.

    Radionica komunikacijskih vještina​ 12

    Stručnjaci u kontaktu s klijentima

    Svi koji svakodnevno komuniciraju s kupcima, partnerima ili korisnicima i žele razviti profesionalan, jasan i samouvjeren nastup.

    Radionica komunikacijskih vještina​ 13

    Zaposlenici koji žele napredovati

    Zaposlenici koji žele poboljšati međuljudsku komunikaciju, steći sigurnost u izražavanju i povećati profesionalnu učinkovitost.

    Pogledaj i ostale radionice

    Radionica: Agilno upravljanje projektima i projektni menadžment

    Radionica o postavljanju ciljeva

    SMART i CLEAR ciljevi