Radionica o postavljanju ciljeva: SMART i CLEAR ciljevi

Naučite kako postavljati jasne, mjerljive i motivirajuće ciljeve, uz konkretne alate (SMART, CLEAR, OKR) za praćenje napretka i učinkovitu timsku komunikaciju.

 

Postavljanje ciljeva u životu, poslu i organizaciji

Uspješno vođenje tima, napredak u karijeri i ostvarenje konkretnih rezultata počinju s jasno postavljenim ciljevima.

Dobro definiran cilj usmjerava fokus, povećava motivaciju i omogućuje praćenje napretka. Bez jasnih ciljeva lako dolazi do nejasnoća, frustracija i gubitka energije u svakodnevnom radu.

Kroz ovu radionicu naučit ćete kako koristiti SMART i CLEAR modele za postavljanje učinkovitih ciljeva. Kroz primjere iz prakse i interaktivne vježbe, usavršit ćete vještine verbalne i neverbalne komunikacije, izgraditi sustav za praćenje napretka i naučiti kako ciljeve prilagoditi suvremenim uvjetima rada, uključujući hibridne i udaljene timove.

Program radionice

Radionica o postavljanju ciljeva 1

Uvod: Zašto su ciljevi ključni?

Što razlikuje viziju od cilja? Kako ciljevi usmjeravaju tim, motiviraju zaposlenike i pomažu u mjerenju rezultata? Upoznavanje s IPO modelom i važnosti jasne komunikacije.

Radionica o postavljanju ciljeva 2

Struktura i tipologija ciljeva

Upoznavanje SMART i CLEAR modela ciljeva i učenje kako ih primijeniti u različitim poslovnim kontekstima. Razlikujemo opće i operativne ciljeve kroz konkretne primjere.

Radionica o postavljanju ciljeva 3

Ciljevi na razini pojedinca i tima

Kako ciljeve učinkovito delegirati i prenijeti ih na pojedinačne zadatke? Prepoznajemo komunikacijske zamke i razvijamo osjećaj odgovornosti kod članova tima.

Radionica o postavljanju ciljeva 4

OKR sustav – Ciljevi i ključni rezultati

Upoznajemo se s OKR metodom koju koriste uspješne organizacije. Naučit ćemo kako postaviti ciljeve bez demotivacije i kako ih razvijati u timu.

Radionica o postavljanju ciljeva 5

Praćenje i evaluacija napretka

Koji alati i metode pomažu u praćenju napretka? Naučit ćemo koristiti povratnu informaciju i aktivno slušanje kao alat za prilagodbu ciljeva.

Radionica o postavljanju ciljeva 6

Komunikacija u hibridnom i udaljenom kontekstu

Naučit ćemo kako koristiti vizualne alate, strukturirane sastanke i jasna pravila za koordinaciju hibridnih timova.

Radionica o postavljanju ciljeva 7

Rad u parovima

Vježbanje verbalne i neverbalne jasnoće kod postavljanja SMART ciljeva uz povratnu informaciju.

Kroz ovu vježbu osvještavaju se osobne komunikacijske navike..

Radionica o postavljanju ciljeva 8

Grupna vježba

Izrada OKR sustava za zamišljeni tim i prezentacija ciljeva.

Cilj je zajednički definirati što tim želi postići i kako će to mjeriti.

Radionica o postavljanju ciljeva 9

Refleksija i diskusija

Završna diskusija i analiza stvarnih situacija u timovima i samoprocjena vještina komuniciranja ciljeva.

*žutom bojom označeni moduli uključuju praktični rad

Broj mjesta je ograničen – rezervirajte svoje mjesto na vrijeme!

    Cijena radionice

    UŠTEDA 30 EUR

    REDOVNA CIJENA 199 EUR

    RANA UPLATA 169 EUR

    • 6 sati edukacije
    • Potvrda o sudjelovanju
    • Edukacijski materijali
    • Individualni feedback
    • Networking i Q&A

    Predavačica

    Radionica o postavljanju ciljeva 10

    Ana Pia Pušić

    Ana Pia Pušić, s više od deset godina rukovodećeg iskustva u industrijama FMCG-a, ljepote i mode, profilirala se kao stručnjakinja u području retaila i marketinga, s naglaskom na razumijevanje potrošača, izgradnju brendova i strateško tržišno pozicioniranje.

    Vodila je više od 20 visokobudžetnih projekata, upravljala međunarodnim i internim timovima te surađivala s nekima od najvećih globalnih brendova. Svoje bogato iskustvo temelji na stvarnim tržišnim potrebama i rezultatima, a znanje koje prenosi uvijek je primjenjivo, konkretno i utemeljeno na praksi.

    Leadership vještine dodatno je razvila kroz specijalizirani Leadership MBA program unutar REWE grupe, gdje je stekla konkretna znanja iz strateškog vođenja, organizacijskog razvoja i timske dinamike u kompleksnim organizacijama. Ta je znanja primjenjivala u svakodnevnom radu s interdisciplinarnim timovima i na konkretnim projektima.

    Posebno je zanima spoj tržišne strategije i kreativnosti, a kroz predavanja voli povezivati teoriju s realnim izazovima tržišta. Fokus joj je na razvoju razmišljanja, zato polaznicima želi prenijeti znanje koje neće ostati u skriptama, već će ga moći primijeniti sutra. Na stvarnim projektima, u stvarnim timovima, s konkretnim rezultatima.

    Kome je radionica namjenjena?

    Radionica o postavljanju ciljeva 11

    Voditelji timova i menadžeri

    Osobe koje žele unaprijediti komunikaciju unutar tima, jasno delegirati zadatke i efikasnije voditi poslovne sastanke.

    Radionica o postavljanju ciljeva 12

    Odgovorni za provedbu ciljeva

    Osobe koje ne vode tim, ali im je posao vezan uz praćenje napretka, postavljanje operativnih zadataka ili izradu izvještaja.

    Radionica o postavljanju ciljeva 13

    Zaposlenici koji žele napredovati

    Zaposlenici koji žele poboljšati međuljudsku komunikaciju, steći sigurnost u izražavanju i povećati profesionalnu učinkovitost.

    Pogledaj i ostale radionice

    Radionica: Agilno upravljanje projektima i projektni menadžment

    Radionica komunikacijskih vještina

    Poslovna komunikacija i bonton