E-mail marketing je najstariji, ali najučinkovitiji kanal digitalnog marketing bez kojeg danas ne možemo zamisliti osobu u poslovnom svijetu koja ga ne koristi.
Uključuje slanje poruka putem elektroničke pošte potencijalnim ili postojećim korisnicima. Razne obavijesti, promocije proizvoda ili usluga, promotivne kampanje, informiranje o novostima, događajima se šalju putem e-mail marketinga kako bi se održao kontakt i angažman korisnika i potaknuo rast poslovanja.
Ako razmišljate o e-mail kampanji, potrebno je da znate na koji način prići publici, skrenite im pažnju na sebe i budite dovoljno zanimljivi kako bi ‘’natjerali’’ potencijalnog korisnika da izvrši akciju zbog koje ste u startu poslali e-mail.
E-mail marketing uključuje sljedeće korake:
· Izgradnju popisa primatelja – uključuje prikupljanje adresa e pošte potencijalnih korisnika
· Segmentacija publike – dijeljenje primatelja u različite skupine na temelju njihovih interesa, navika ili demografskih karakteristika
· Kreiranje sadržaja – izrada privlačnog i relevantnog sadržaja
· Slanje poruka – slanje prilagođenih poruka svojim različitim skupinama publike
· Analiza rezultata – praćenje uspješnosti e-mail kampanja pomoću metrika kao što su stopa otvaranja e-pošte, stopa klikanja i slično
Pravilno izrađen i plasiran newsletter može imati vrlo dobar efekt na količinu ostvarene prodaje, bez obzira o kakvom se proizvodu ili usluzi radilo i bez obzira kolika je njihova cijena.
E-mail marketing može biti učinkovit jer omogućuje direktnu komunikaciju s ciljanim skupinama korisnika koji su iskazali interes za vaš proizvod ili uslugu.
Stvaranje snažne e-mail strategije pomaže da se na personaliziran način stvara povezanost s ciljnom skupinom.