Nije uvijek jednostavno postići snažnu internetsku prisutnost i istaknuti se u gomili sličnih proizvoda i usluga koji se nude. Građenje prisutnosti na internetu zahtjeva mnogo vremena i truda. Potrebno je pratiti trendove i navike potrošača te imati znanja i iskustva s različitim društvenim mrežama i njihovim specifikacijama. U nastavku donosimo deset zakona marketinga na društvenim mrežama koji bi se trebali poštovati ukoliko se želi postići veća vidljivost i posjećenost.

Društvene mreže  predstavljaju važan segment svakog ozbiljnog poslavanja tvrtke koja želi napredovati, rasti i razvijati se. Snažna prisutnost na internetu i društvenim mrežama pomaže potencijalnim kupcima pronaći brend i naučiti više o njemu. Sve informacije prikupljene o brendu pridonose odluci o kupnji proizvoda ili usluge koja se nudi.

Prisutnost i vidljivost na društvenim mrežama stvara brand awareness, odnosno svijet o brendu u glavama potrošača. Važna je za izgradnju reputacije te vidljivosti proizvoda i usluga. Važno je napomenuti kako sama prisutnost na web stranici i društvenim mrežama ne znači gotovo ništa, nego tek kada ih korisnici otkriju, posjećuju i reagiraju na sadržaj, one dobivaju na vrijednosti.

Snažna internetska prisutnost korisnicma daje informaciju da nas mogu kontaktirati kada god im odgovara bez obzira na radno vrijeme tvrtke. Ako smo prisutni na više kanala u isto vrijeme, potencijalni kupci i korisnici usluga lakše će doći do nas s obzirom na našu dostupnost širim dobnim skupinama. Potrebno je u prosjeku 7 susreta s poslovanjem da bi potencijalni klijent postao kupac, a ako smo prisutni na toliko kanala, to će se dogoditi znatno brže.

Nije uvijek jednostavno postići snažnu internetsku prisutnost i istaknuti se u gomili sličnih proizvoda i usluga koji se nude. Građenje prisutnosti na internetu zahtjeva mnogo vremena i truda. Za izgradnju prisutnosti na internetu potrebni su atraktivna web stranica, pristunost na društvenim mrežama, plaćeno oglašavanje, e-mail marketing i Google my Business profil.

Potrebno je pratiti trendove i navike potrošača te imati znanja i iskustva s različitim društvenim mrežama i njihovim specifikacijama. U nastavku donosimo deset zakona marketinga na društvenim mrežama koji bi se trebali poštovati ukoliko se želi postići veća vidljivost i posjećenost.

10 zakona marketinga na društvenim mrežama

1. Zakon slušanja

Zakon prema kojem treba dobro proučiti sadržaji koji objavljuje ciljana publika i kroz njega saznati što je ciljanoj publici bitno. Na taj se način može lakše stvoriti vlastiti sadržaj koji će publika smatrati zanimljivim i vrijednim svoga vremena.

2. Zakon pozornosti

Potrebno je provoditi fokusiranu strategiju koja će imati više učinaka nego strategija koja se paralelno bavi sa više ciljeva.

3. Zakon kvalitete

Fokus marketinga kampanje treba biti na kvaliteti slijedbenika, a ne na njihovoj kvantiteti.

4. Zakon strpljenja

Uspjeh ne dolazi preko noći, treba uložiti mnogo truda, znanja i vremena kako i bismo dospijeli do potencijalnih kupaca koji će pomoću dobre kampanje postati stalni kupci.

5. Zakon miješanja

Zanimljiv sadržaj koji se plasira korisnicima, korisnici će rado podijeliti i na drugim društvenim mrežama te će tako on biti vidljiv sve većem broju ljudi.

6. Zakon utjecaja

Utjecajne, poznate osobe koje imaju svoju publiku na društvenim mrežama vrlo su važan subjekt te povezanost sa njima može stvoriti pozitivne učinke. Dijeljenje sadržaja od strane utjecajnih osoba može također dovesti do većeg broja pratitelja i probuditi zainteresiranost za proizvod. (npr. odjeća koju nose poznate osobe, nerijetko je želja posjedovanja i „običnih“ ljudi, također tu se radi o raznim modnim dodacima koji dobivaju na svojoj vrijednosti nakon što jednom budu viđeni na nekoj poznatoj osobi)

7. Zakon vrijednosti

Nije dovoljna samo promocija proizvoda i usluga na društvenim mrežama, već je potrebno i stvaranje što zanimljivijih sadržaja koji će stvoriti jedinstvenu vezu sa korisnicima.

8. Zakon priznanja

Zakon priznanja govori o tome da se treba posvetiti razgovoru i imati primjeren pristup prema svakoj osobi koja pokuša doći u kontakt sa poslovnim subjektom preko društvenih mreža.

9. Zakon pristupačnosti

Biti pristupačan zakon je koji se mora poštovati ukoliko se želi biti uvijek prisutan u svijesti korisnika jer na velikom e-tržišu kao što je internet, kupci lako pronađu alternativu.

10. Zakon reciprociteta

Ne smije se očekivati da će drugi poslovni subjekti pomoći u pronalaženju publike i slijedbenika, ukoliko se za njih ne čini isto. Savjet poslovnim subjektima je da međusobno dijele svoje sadržaje i tako jedni drugima stvaraju mogućnost za širenjem publike.